یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

راه‌حل مشکل دانلود اپليکيشن‌هاي اندرويدي از پلي‌استور

پلي استور

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵:۰۰


اگر شما نيز با مشکل بسياري از کاربران گوشي‌هاي اندرويدي به هنگام دانلود اپليکيشن هاي موجود در فروشگاه گوگل پلي استور روبرو هستيد، قادر خواهيد بود با مراجعه به تنظيمات گوشي اين مشکل را برطرف کنيد.

ticnews- بدون شک بسياري از کاربران گوشي‌هاي هوشمند اندرويدي به هنگام دانلود اپليکيشن موردنظر خود در فروشگاه آنلاين و اينترنتي گوگل پلي استور با صحنه Download pending مواجه شده‌اند که بعد از ساعت‌ها انتظار نيز از بين نمي‌رود و تغيير وضعيت نمي‌دهد. در اين مواقع بسياري از آنها گوشي خود را خاموش مي‌کنند، اينترنت خود را ريست مي‌کنند و بسياري ديگر از کارهاي توصيه شده از سوي ساير کاربران را انجام مي‌دهند که متأسفانه در بسياري از موارد اين مشکل برطرف نمي‌شود و در نهايت موجب مي‌شود کاربران از دانلود اپليکيشن موردنظر خود صرف نظر کنند.

حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوري در وب سايت innovative به کاربران توصيه کرده‌اند که در صورت مواجهه با چنين مشکلي، به تنظيمات (setting) گوشي خود مراجعه کرده و در بخش اپليکيشن‌ها (Apps) به قسمت All رفته و بر روي گوگل پلي استور (Google Play Store) کليک کنند. با ورود به بخش حافظه ذخيره سازي اين اپليکيشن ( storage)، بر روي Clear Data و Clear Cache ضربه بزنند تا بعد از خروج، بتوانند وضعيت دانلود اپليکيشن‌هاي خود در پلي استور را از حالت pending درآورده و به راحتي برنامه‌هاي اندرويدي موردنظر خود را دانلود و نصب کنند.

اين مشکل در صورتي که کاربران به صورت دقيق تمامي مراحل ذکر شده در بالا را طي کرده و انجام دهند، برطرف خواهد شد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو